Wednesday, January 26, 2011

change this change that

Luth's BB rosak, dia dah fit sangat sampai handphone pun jadi mangsa training ;)
His BB jatuh and rosak terus. gooooood sangat! *marah*
And dah 2 hari I demam and I took MC,
just rest tidur dekat rumah sambil mengadap Ayra.
Lastnight after training Luth came and pick me up,
terus pergi Mines konon konon nak cari 2nd hand lah.
yelar nak kahwin banyak guna duit kan, tetapi saya dah jangkaaaaa. hehehe :D
He bought BB Torch terussssss, and he asked me nak ke?Ngee :D
But I dont like Torch's design,
I lagi ok yang simple macam Bold so he bought BB Bold 2 White ;)
YES! HEHEHE :D Terus baik demam! But I miss my Curve White *byebye Baby Curvey*
And since dia dah nak start game, and banyak sangat away game nanti so he bought another phone yang boleh video call. My phone N8 kan dah kena kebas oleh peragut peragut animal dulu.
And now I use his N8 he use new phone. Hee :D asalkan boleh tengok dia walaupun jauh!

Good Luck baby for this season, his first game vs Johor FC this Saturday at JB.
So tak dapat la nak tengok. So kasik menang yer sayang, dapat bonus banyak banyak. Amennnn :)

Love you muchos! *HUGS*


Seena.

3 comments:

Unknown said...

omg...bestt nye u cna..
so ur bbpin change already??

Haseena said...

change but no need to re-invite sebab i buat back up kat email.
once i tukar my sim card mmg terus ada contact lama bbm :)

Unknown said...

ok..
thats good...
bestt nye dpt bold 3..