Tuesday, November 9, 2010

Cooking time

Hahahaha :D mana la Cik Haseena ni pandai masak, tapi main hentam je boleh la.
This week I check in Mir's place from Monday to Thursday and I plan to cook for dinner.
Yesterday me and Mir went to Alamanda for dinner and find birthday gift for our sister, Syamira.
So since dah pergi sana I bought the ingredients for dinner tonight.
Hurm, Luth pun nak join jugak dinner so I invited him too :)
Nak kahwin ni banyak ujian, asyik gaduh benda pelik pelik je, tapi after 1 hour we both ok balik.
Tapi stress la kalau kerap sangat, sabar seyna sabar. Hope we will get through all this task.

Past few weeks ni I drove Kelisa because MyVI punya Roadtax dah mati :P dah 2 weeks rupanya.
Nasib baik tak kena tahan Polis. Hehehe :D Bila dah drive Kelisa macam malas nak tukar kereta balik.
But this morning macam merajuk je "dia", tgh traffic jamm engine boleh mati pulakkkk!
Nasib bila restart balik ok, if nottttt im gonna late for work orrr just take E.L today.
Haiyaaaaa........


P/s : I miss you "Mohd Lot Abu Hassan"!

No comments: